HANTU…Alas…PURWO

……welcome to dunia hantu dan jin……

jancok tenan

180Indinesia  oh INdonesia mengapa engkau dari dulu sampai detik ini menjadi sarang penyamun? yah jiancok tenan terae……dari pada mbakar kolam lebih baik tumpahin nih di uneg uneg bara……aku marah….!!!!!!!!!!!! jiancok tenan.

mendingan pemilu nanti golput aja deh soale udah terlanjur gedeq ama pejabat 2 jiancok tenan.janji selangit tapi ekonomi makin trenyuh,orang miskin makin buanyaaaak (termasuk saya)mask iya sih pejabat sekarang ini udah kayak binatang? hilang moral kemanusiaan? tapi kalau di lihat kenyataannya,tuh si maX  moein PDIP masak nggarap sekertarisnya gak ngajak2 gua.tuh lagi kayak foto model telanjang si yahya zaini ama eve  ach jiancok tenan.

lha wong udah di ajarin oleh rosulalloh sopo seng nyuap,seng nerimo suap ,seng nyekseni,seng eroh tapi ora nyegah kwabeeeeeeeeeehhh mlebu neroko…eeeeiku si hamka yamdu karo anthony zaydra ki kenapa?315 milyar ki yo duwet kabeh cok !!kok di dom2 ke karo komisi1Xlha kuwi paskah suzetta kok mulai pucet .hiyaaaaaaaaaa iku meneh agus condro 500 juta yo duwet lho iku

    wah mumet aku ki rek rek!!!ngerti ngono ra tak angkat dadi pejabat awakmu kabeh,

lha kae pelabuhan tanjung si api api yo melambaikan tangan menuntut keadilan,wes bojone pinter ngebor weh weh ra uisin karo jenenge AL AMIN weh taunya kasus juga…

  endi maneh iki seng arep tak labrak iki…?llha iki hayo kowe arep nangdi ,kon gubernur bank BI kan? kok arep ngaleng  reneh seret …ciaaak !!!jiancok tenan..!wes wes din din..burhanuddin ki kok..lho kuwi kan besane SBY aulia pohan kok wes tersenyum manis neng kono iku piye to yo yo??

biyoh 100 milyar ki duwit lho wong kok piye to kowe ki .lho iki profesor kok ngandang ki piye nazar nazar..iki meneh prof romli melok ae..li li kon iku koyo peli 400 milyar ki yo duwit..masya alloh… iki kiyai lho kok yo ngandang sisan to yo yo oooo gil gil…duh gusti ra kuwat aku nyawang kahanan iki …

        manusia duduk merenung mencari pahala kehidupan

        tenaga di ubah menjadi desahan nafas

         nafas di ubah menjadi  pikiran

         pikran di ubah menjadi  budi

        budi bekerja dengan mata hati

selamatkanlah…… 

sebelum……..

          ———jagulsyet—-

              

November 12, 2008 - Posted by | Uncategorized

Belum ada komentar.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: